reede, 19. veebruar 2010

Reede

Tänane tööpäev oli kangesti mõttetu. Teemat head polnud, Andres ei näinud ka vanades koolides midagi seksikat ja nii pidingi olesklema. Kindlasti oleks olnud mõttekam teha midagi kasulikku, sest pühapäeval olen valves, aga noh, ei teinud.
Kõige produktiivsem olin PSB plaadiarvustust kirjutades (ca 500 märki) ja ühe väikse lookese kirjutamisel (1200 märki). Piinlik sellise tööpäeva eest palgaraha võtta, aga noh, enamasti on paremad päevad.
Tegelikult on mõtted juba esmaspäevase ärasõidu ootel. Täna kirjutasin alla kahele eksemplarile lepingutest, et kui ma surma saan, siis on see minu enda viga jne. Loodan, et siis ma ühtegi viga ei tee. Et pole nagu Gruusia kelgutaja, noh.
Kell pole veel viiski, aga olen rõõmsalt kodus. Teen piipu ja puha.
Kes siiani lugema on juhtunud, võivad mõista, et tööpäeva lõpus on siinpoolne väsinud. Väga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar