reede, 19. veebruar 2010

Muusikaauhinnad

Naljakas. Õhtuleht avaldas EMA nominendid ja kohe leiti seal all, kuidas see on tegelikult midagi õiget ja toredat ja Eesti Laul on väga mage, kuna seal on Heidy Purga ja tema sõbrad, kes valivad omakorda ainult oma sõpru.
Kujutage ette, ka mina olin EMA-žüriis. Üks 131-st "muusikaga seotud inimesest". Kuulan vist rohkem muusikat keskmisest küll, kuid omavahel öeldes pean tunnistama, et tegelikult panin mõnes kategoorias täiesti suvalisi artiste esikolmikusse - jazz, metal, folk. No mida ma sinna kirjutan? Tättet? Ei, aitäh. Panin nimede järgi.
Naljakas kategooria on ka naisartist, kus ma ei leidnud sedakorda ühtegi plaati, mida ma nautinud oleksin. Meesartistiga oli õnneks lihtsam, sest seekord polnud Vaiko Eplik bänd, vaid laulja. Suur aitäh.
Vaatan nüüd Pet Shop Boysi DVD-d edasi, mis esmalt mu arvuti kokku jooksutas, kuid DVD-mängijaga ilusti töötab. Loodan, et naabrid andestavad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar