kolmapäev, 17. märts 2010

Eesti Laul

Nonii, Eesti laulust on möödas mitmed päevad, aga ikka on emotsioonid kõigil üleval. Küll on Purga paha ja lauljad jobud, peded ja muidu kõrvavärdjad. Hihi, aga mulle meeldis kogu see triangel. Esimest korda vist eales meeldisid mulle kõik osalenud laulud – jaajaa, isegi Rolfi lugu oli meeldiv.
Kõige enam meeldis ikka Lenna lugu, mis on praeguseks jõudnud mu last.fmi kontol 7. kohale ja ilmselt läheb vihaga sinna esikolmiku suunas. Imeline Eplik taaskord, mida ma tema viimaselt plaadilt igatsesin, et tuleks üks korralik poplugu. Andsin talle isegi kaks häält, mis läheb meie niigi raskustes tööandja arvelt.
Malcolm Lincoln meeldis mulle ka. Madis ju on tore inimene ja laul on hea. Vaesekesed, et nad nüüd niimoodi sõimu saavad, aga ikkagi on mul nende pärast hea meel. Läbimurre missugune.
Kolmas lemmik oli ka minu jaoks üllatus, aga Tiiu Kiige lugu hakkas mulle esimesel laivesitusel korraga hinge. Lõpus kiikumine ajas kananaha ihule.
Groundhog Day oli ka positiivne ja 3 pead, et ju ma olengi see alternatiivjobu, kellele meeldimise pärast on Purga kogu turniiri peesse keeranud
Kõige kohutavam on muidugi see nutt mingite Uku Suviste ja muusikahoora Birgit Õigemeele pärast. No kaua võib seda huilgamist kuulata? Ei teagi.
Ja vaheklipid. Bueno.
Niivõrd sisutu minu heietus oligi. Lihtsalt tahtsin öelda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar